fredag 10. april 2009

Art Pieces - #14 Mosaikk

Det første eg tenkte på da eg tema for utfordring #14 - mosaikk - var EGGESKAL! Dette er noe eg har villet prøvd lenge. Eggeskallet har vært klart lenge i esken - tatt vare på eggeskall etter søndagsfrokost, hatt de i klor over natten for å bli kvitt hinnen på innsiden av egge. Stempelet eg har brukt er et av de første eg kjøpte, og eg har likt det veldig godt - brukt det mye. Stempelet er en serie på 4 små bilder. Beklager kvaliteten på bilde - skal prøve å ordne det etter hvert.


5 kommentarer:

Gro sa...

Noe så kreativt og stilig. Påske atc'en var og kjempefin.

Ha en fortsatt god påske.

Karen O sa...

Heia Hege. Masse fint her inne! Klart du skal få malen til eska mi:) Se også på sidene til Turid . Det var hun som satte meg igang:)
Sees vel hos Margrethe om ikke så lenge (hvis du er den Hege jeg tror du er...)!
Snakkes!

Gunn Marit sa...

Så stilig med eggeskal mosaikk Hege, jeg har også noen liggende klar,de har vel ligget noen år nå (fnis).. God ide å få brukt de slik du har gjort her!!

Beata Ewa sa...

Lekker!!!

Takk for at du deltar!

Fredhøy - Gro sa...

Knalltøft, syns jeg!

Takk for at du deltar!


Klem, Gro