søndag 7. februar 2010

Award med utfordring!

Jeg fikk denne hyggelige awarden fra Gro i dag. Man skal si 7 fakta om seg selv og gi den videre til 7 stykker.

1. Har siden 4. januar trent 2-3 ganger i uken - prøver helst å få til 3 så langt som det går.

2. Vært Au-pair i USA etter videregående.

3. Har tatt "utdanning"/kurs som svømmeinstruktør og drevet med svømmeopplæring for barn. Har også vært hjelpe-instruktør på baby-svømming.

4. Jobber som pedagogisk leder i barnehage.

5. Liker godt å se ulike krim serier og div. andre serier på TV.

6. Liker godt å bruke tid på "hobby rommet" mitt

7. Går ikke en dag uten at jeg drikker Pepsi Max

Jeg gir awarden videre til:

Karen

Anne Jorunn

Benedicte

Anne Cathrine

Anette

Gunn Marit

Mette

1 kommentar:

Anette sa...

Tusen takk for hyggelig award!! Skal se om jeg ikke kan få lagt den ut i bloggen min :)
Kjempemange flotte atc'er du har i bloggen din!!

Tusen takk for at du reklamerer for Scrappekammeret!!

Stor klem, Anette