fredag 12. mars 2010

Art Pieces #5 - Ugle

Utfordringen denne uken hadde tema ugler og her kommer min Ugle ATC. Alle kjenner vel til Hakkebakkeskogen og sangene der. Har brukt nytt stempel som jeg kjøpte på Sola i uken som gikk, malt med blekk og litt glitter på magen til ugla og litt på noen av bladene. Nede i høgre hjørne har eg en liten paraply - den som musen i sangen gikk under.
Når en liten mus skal ut å gå
Gamle ugle sitter i et tre
og hun passer på og følger med.
Og hun lurer nok på hvem det er
som går under denne store paraplyen her

Kanskje er det meg
kanskje er det deg
kanskje er det tralla lei

4 kommentarer:

Fredhøy - Gro sa...

Borti skogen er et revehi
der går aldri noen mus forbi
for der ligger Mikkel Rev på lur
og vil spise alle musene som går en tur

Han vil spise meg
Han vil spise deg
Han vil spise trallalei!

...og jeg fikk flashback av ei bestemor skogmus som dansa på bordet på foreldremøte...!

Uansett: veldig fin ATC! Søtt uglestempel, ta det med neste gang;-)

Takk for at du deltar!

Klem, Gro

Anette sa...

Nydelig ugle-atc! Herlige farger!!

Rika sa...

Sweet ATC!

Linda Brun sa...

Kjempesøt ugle du har laget, med tekst og det hele.... Overføringsteknikk er når jeg overfører et bildet fra en bokside til tap (da tar jeg vekk alt papiret så kun er trykket som henger igjen på tapen, derette limer jeg tapen på bakgrunnen jeg har laget)måtte prøve noen ganger. trikset var å ikke skrape for hardt på papiret,